Onze spectaculaire planeet

Onze spectaculaire planeet

Gebonden. Fontaine Uitgevers B.V 2009.
ISBN 9789059563162

Onze spectaculaire planeet. De grote gebeurtenissen in het dierenrijk. Het boek bij de indrukwekkende BBC-televisieserie Nature's Great Events. Onze spectaculaire planeet is het verhaal van de meest opzienbarende seizoensgebonden gebeurtenissen op aarde. Deze luisterrijke gebeurtenissen hebben een diepgaande invloed op complete landschappen en op de levens van duizenden dieren, van de grootste oceaanbewoners tot de kleinste micro-organismen. De schuine stand van onze planeet zorgt, samen met het feit dat wij in een vaste baan rond de zon draaien, voor het ontstaan van onze seizoenen en veroorzaakt omwentelingen binnen onze mondiale weersystemen en de stroming van de oceanen. Met gebruik van de nieuwste wetenschappelijke technologie en baanbrekende filmtechnieken volgde een onderzoeksteam het spoor van deze onmetelijke natuurkrachten. Van het opbloeien van de Serengetisteppe tot de jaarlijkse dooi in het noordpoolgebied laat dit boek zien hoe deze seizoensgebonden gebeurtenissen de levensloop van dieren over de hele planeet diepgaand beïnvloeden. Dit boek, geïllustreerd met meer dan 400 verbluffend mooie foto's, is een uniek en fascinerend verslag van de spectaculairste seizoensgebonden gebeurtenissen in het dierenrijk op onze planeet. - De grote overstroming - De grote dooi - Het grote feestmaal - De grote zalmtrek - De grote migratie - De grote jacht Onze spectaculaire planeet is gebaseerd op de BBC-televisieserie Nature's Great Events en kwam tot stand in samenwerking met het gelauwerde team van schrijvers en televisieproducers achter deze indrukwekkende documentaireserie

Onze spectaculaire planeet

Onze spectaculaire planeet Je recensie zal binnen vijf tot zeven werkdagen op de site te lezen zijn.

Onze spectaculaire planeet Recensies die niet aan onze instructies voldoen, zullen niet op de site verschijnen.